Tilavarauspyyntö

AYY vuokraa sauna-, sitsi-, juhla- ja kokoustiloja päiväksi kerrallaan. Jokaisesta tilasta löytyy tietoa ja kuvia niiden omilta sivuiltaan tämän linkin takaa.

Tilojen ajantasainen varaustilanteen voitte tarkistaa tästä linkistä.

Varaaminen

Tilojen varauksia hoitaa AYY:n Otaniemen palvelupiste aukioloaikoinaan arkisin klo 9.00 -16.00 (Otakaari 11, p. 050 520 9401 , ayy@ayy.fi) – varauksen voitte tehdä käymällä paikan päällä tai puhelimitse. Tilojen varaaminen tulee hoitaa henkilökohtaisesti. Tilan varaaja on vastuussa tilasta varauksen ajan.

AYY:n läheisyydessä toimivat yhdistykset voivat varata tiloja ennakkoon loppukeväästä ja loppusyksystä järjestettävissä tilakähmyissä. Tilakähmyjen välisenä aikana varaukset hoidetaan palvelupisteen kautta.

Tällä lomakkeella voitte tehdä varauspyynnön haluamaanne tilaan. Palvelupisteen henkilökunta vahvistaa varauksen erillisellä sähköpostilla.

HUOM! Otaniemen jäsenpalveluiden aukioloaikoina (pääsääntöisesti ma-pe klo 9-16) palvelupisteessä tai puhelimitse tehtävät varaukset ovat etusijalla tällä lomakkeella jätettyihin varauspyyntöihin nähden. Lomakkeella tulleet varauspyynnöt vahvistetaan erillisellä sähköpostiviestillä ja lomakkeella tehdyt varauspyynnöt pyritään käsittelemään arkipäivisin klo 12 mennessä.

Huomioittehan, että mikäli ette saa vastausta yllä olevan mukaisesti kannattaa ottaa uudelleen yhteyttä Otaniemen jäsenpalveluihin – viestinne on vain saattanut kadota roskapostisuodattimien syövereihin tai jokin muu asia ei ole juuri varausta tehdessäsi toiminut niinkuin pitäisi.

Reservations

Reservations of facilities are handled by AYY’s Otaniemi Service Point during its opening hours on weekdays between 9am-4pm (Otakaari 11, tel. 050 520 9401, ayy@ayy.fi) – you can make a reservation by visiting the service point or by telephone. Reservation of facilities should be done personally. The booker is responsible for facilities throughout the reservation.

Associations operating within AYY may book facilities in advance in the booking sessions organised in late spring and late autumn. During the period between the booking sessions, reservations are handled through the service point.

With this form, you can make a reservation request to a desired facility. The personnel at the service point will confirm your reservation with a separate e-mail.

NB! Bookings made at the service point or telephone bookings during the opening hours of Otaniemi member services (usually Mon-Fri, 9am-4pm) have priority over booking requests submitted with this form.
Reservation requests submitted with the form are confirmed in a separate e-mail and the aim is to process the reservation requests made with the form by 12noon on weekdays.

Please note that if you do not receive a response as mentioned above, you should contact Otaniemi member services again – your message may have disappeared in spam filters or something else might not have worked as it should have when making a reservation.
Facility reservation request
Please fill in all required fields.

AUS:s servicepunkt i Otnäs sköter utrymmesreserveringar på vardagar under sin öppettid kl. 9.00- 16.00 (Otsvängen 11, tel. 050 520 9401 , ayy@ayy.fi) ‒ reservationen kan ni göra genom att komma på plats eller ringa. Man ska personligen sköta utrymmesreserveringen. Den som reserverat utrymmet är ansvarig för det under hela reservationstiden.

Föreningar som är verksamma i AUS:s närhet kan reservera utrymmen på förhand på lokalhamstringen (fi. tilakähmyt) som ordnas i slutet av våren och hösten. Mellan lokalhamstringarna sköts reservationerna via servicepunkten.

Genom denna blankett kan ni göra en bokningsförfrågan om utrymmet som ni vill ha. Servicepunktens personal bekräftar reserveringen med ett skilt e-postmeddelande.

OBS! Reservationer som gjorts under Otnäs medlemsservices öppettider (huvudsakligen mån.-fre. Kl. 9-16) på servicepunkten eller via telefon prioriteras över bokningsförfrågan som lämnas in via denna blankett. Bokningsförfrågningar som lämnats in genom blanketten bekräftas med ett skilt e-postmeddelande och man försöker behandla bokningsförfrågningar som gjort med blanketten på vardagar före kl.12.

Märk väl att om ni inte får ett svar enligt det ovannämnda lönar det sig att på nytt kontakta Otnäs medlemsservice – ert meddelande har kanske bara försvunnit i djupet av spamfiltret eller någon annan sak har inte fungerat så som det borde ha gjort när du gjorde reserveringen.
Bokningsförfrågan
Var vänliga och fyll i alla fält som begärs.

Comments are closed.