Kysy asumisesta – kiinteistötoimi vastaa

Tavallisissa vikatilanteissa, kuten esimerkiksi rikkoutunut oven lukko, vuotava hana tai epäkuntoinen peilikaapin valaisin, tulee ottaa yhteys kiinteistön huoltoyhtiöön. Huoltoyhtiön yhteystiedot löydät talon ilmoitustaululta tai oman kiinteistösi sivuilta AYY:n nettisivuilla.

Erikoisemmista vioista, puutteista sekä remontoinnista tulee olla yhteydessä kiinteistötoimeen puhelimitse tai tällä yhteydenottolomakkeella.
___

With standard defects, such as a broken door lock, leaking taps or a broken light in the mirror cabinet, please contact the maintenance company of the building. The contact information of the maintenance company is available on the notice board of the building or here.

With issues concerning unusual defects and deficiencies detected at other times or the painting of apartments, please contact the Student Union by phone or using this form.
___

När vanliga fel inträffar, till exempel när ett  dörrlås  har gått sönder, en kran läcker eller spegelskåpets lampa är i olag ska du ta kontakt med servicebolaget för fastigheten. Kontaktuppgifterna till servicebolaget finns på huset anslagstavla eller på AUS nätsidan.

Kontakta fastighetssektorn per telefon eller med denna kontaktblankett i ärenden som gäller mer specifika fel och brister samt renovering.

  • Esimerkiksi: Viat ja puutteet / remontointi / joku muu
    For example: Flaws and defects or renovating
    Till exempel: Fel och brister/renovering/annat
  • Kerrothan myös mitä haluat kuvalla/kuvilla meille kertoa, mikäli et ole tiedostoja erikseen nimennyt. | Please also describe the information you want the photos to tell us, especially if you have not named the files.
  • Drop files here or
    Tähän voit tarvittaessa/halutessasi lisätä asiaasi liittyvän liitetiedoston. | Add an attachment if needed.

Top