Asunnon kunto/ Condition of the apartment
Tavallisissa vikatilanteissa, kuten esimerkiksi rikkoutunut oven lukko, vuotava hana tai epäkuntoinen peilikaapin valaisin, ota yhteys kiinteistösi huoltoyhtiöön. Oman huoltoyhtiösi yhteystiedot löydät talon ilmoitustaululta tai oman kiinteistösi kohdalta huollon sivulla.
Erikoisemmista vioista, puutteista sekä remontoinnista voit olla yhteydessä kiinteistötoimeen tällä yhteydenottolomakkeella.
___
With standard defects, such as a broken door lock, leaking taps or a broken light in the mirror cabinet, please contact the maintenance company of your building. The contact information of your maintenance company is available on the notice board of the building or here.
With issues concerning unusual defects and deficiencies detected at other times or the painting of apartments, please contact the real estate team using this form.
___
När vanliga fel inträffar, till exempel när ett dörrlås har gått sönder, en kran läcker eller spegelskåpets lampa är i olag ska du ta kontakt med servicebolaget för fastigheten. Kontaktuppgifterna till servicebolaget finns på huset anslagstavla eller på AUS nätsidan.
Kontakta fastighetssektorn per telefon eller med denna kontaktblankett i ärenden som gäller mer specifika fel och brister samt renovering.
Pakolliset kentät on merkitty *-merkillä. | Please note that all fields marked with an asterisk (*) are required. | Alla fält som är markerade med en asterisk (*) är obligatoriska att fylla i.
